Red-Carpet Dress / Haljina sa kragnicom

Negde na netu pronašla sam ovu haljinu i odlučila da je iskrojim sama, jer nisam imala šnit.




Haljina je običnog kroja bez rukava, pripijena uz telo, sa karnerićima kao minijaturnim rukavima, kopčanje je na korset traku, kragna je odvojena od vratnog izreza.


Koristila sam blago rastegljiv materijal, nešto poput tanjeg štofa, namenjenog za šivenje sukanja. Moj kroj je za žersej haljinu sa okruglim izrezom koji sam prilagodila originalu - dakle, dekoltirana je u obliku trapeza. Šavovi su sa strane i na prednjici, gde je i korset kopčanje, a shodno tome i mali izrez za hodanje na donjij ivici, jer sam je sašila krajnje tesno.


Ne znam kakva su leđa u originalu, ja sam odlučila da budu zatvorena. Na originalnom modelu čini se da je haljina sečena u struku, a ja sam svoju iskrojila iscela. Kroj ima ušitke na prednjem delu i leđima radi lepšeg prijanjanja uz telo. Kragnu sam sašila prema modelu za košulje, a ivice blago zaoblila i u šav ušila organdin traku koja se vezuje na sredini (kragnica je, doduše, ispala predugačka, moraću da je doradim i skratim; verovatno ću i organdin traku zameniti satenskom, jer ne pada lepo kad se veže u mašnu).



Mislim da bih mogla da prođem na nekom "crvenom tepihu" :)

Popularne objave